EZrider.nl - Parts for your ride
0 0,00 0,00
EZrider.nl - Parts for your ride
0 0,00 0,00

ONDERDELENZOEKER

Veelgestelde vragen (FAQ)

Ik heb een vraag over een product. Wat kan ik doen?

Stel je vraag aan onze klantenservice en je ontvangt de zelfde werkdag nog een antwoord.

Wat zijn de verzendtijden?

Informatie over onze verzendtijden lees je hier.

Wat zijn de verzendkosten?

€6,95 voor bestellingen tot €100 (NL).
€9,95 voor bestellingen tot €150 (BE).
Boven de €100 gratis in Nederland en boven de €150 gratis in België.

Kan ik een bestelling bij jullie afhalen?

Dat is op afspraak mogelijk. Je dient wel altijd via de webshop te bestellen. Je kunt dan bij het bestellen “afhalen” aanvinken. Vervolgens kun je per mail of whatsapp een afspraak maken voor het afhalen.

Met welke bezorgdienst verzenden jullie?

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?

Wij versturen de bestelbevestiging altijd per mail. Controleer of je het juiste mailadres hebt ingevuld bij je bestelling en/of controleer of de mail niet in je spambox is beland.

Nog steeds je bevestiging niet gehad? Stuur een mailtje naar info@ezrider.nl.

Waarom heb ik geen track en trace code ontvangen?

Wij versturen de verzendbevestiging altijd per mail. Controleer of je het juiste mailadres hebt ingevuld bij je bestelling en/of controleer of de mail niet in je spambox is beland.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

In de verzendbevestiging staat een link naar de website van PostNL waar het bezorgmoment wordt weergegeven.

Ik heb een artikel dat ik wil retourneren. Hoe doe ik dat?

Lees hier alles over het retourneren bij EZrider.

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat. Waar kan ik die stellen?

Stel je vraag aan onze klantenservice en je ontvangt dezelfde werkdag een antwoord.

    JE WINKELWAGEN
    Je winkelwagen is nog leeg
      Verzendkosten berekenen
      Kortingscode toepassen
      × Heb je een vraag?