DE WEBSHOP VOOR AL JE SCHAKELBROMMER ONDERDELEN

EZrider.nl - Parts for your ride
WINKELWAGEN
0 0,00
EZrider.nl - Parts for your ride
0 0,00

Veelgestelde vragen (FAQ)

Ik heb een vraag over een product. Wat kan ik doen?

Stel je vraag aan onze klantenservice en je ontvangt de zelfde werkdag nog een antwoord.

Wat zijn de verzendtijden?

Informatie over onze verzendtijden lees je hier.

Wat zijn de verzendkosten?

€6,95 voor bestellingen tot €100 (NL).
€9,95 voor bestellingen tot €150 (BE).
Boven de €100 gratis in Nederland en boven de €150 gratis in België.

Met welke bezorgdienst verzenden jullie?

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?

Wij versturen de bestelbevestiging altijd per mail. Controleer of je het juiste mailadres hebt ingevuld bij je bestelling en/of controleer of de mail niet in je spambox is beland.

Nog steeds geen bevestiging gehad? Stuur een mailtje naar info@ezrider.nl.

Waarom heb ik geen track en trace code ontvangen?

Wij versturen de verzendbevestiging altijd per mail. Controleer of je het juiste mailadres hebt ingevuld bij je bestelling en/of controleer of de mail niet in je spambox is beland.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Bij al onze producten staat een indicatie van de verzendtermijn.

Op het moment dat wij jouw bestelling verzenden ontvang je per mail een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Ik heb een artikel dat ik wil retourneren. Hoe doe ik dat?

Lees hier alles over het retourneren bij EZrider.

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat. Waar kan ik die stellen?

Stel je vraag aan onze klantenservice en je ontvangt dezelfde werkdag een antwoord.

    JE WINKELWAGEN
    Je winkelwagen is nog leeg
      Verzendkosten berekenen
      Kortingscode toepassen
      Whatsapp icon Heb je een vraag?