Stage 6 Cilinder Kit Big Racing 77cc voor Derbi Euro 2. De cilinderkit bevat: 77cc cilinder, aluminium, 50 mm boring, met 5 transferpoorten en 32 mm gebrugde uitlaatpoort 1-ring Vertex-zuiger, d. 50 mm hoge compressie cilinderkop, monobloc, aluminium pakkingset (bodem- en koppakkingen) De cilinder is ontwikkeld in nauwe samenwerking met de experts van MXS Racing; door te profiteren van hun aanzienlijke ervaring met schakelbrommers en te putten uit hun eigen uitgebreide technische knowhow, was Stage 6 in staat om een zeer overtuigende nieuwe tuningcilinder te ontwerpen. De cilinder heeft een vrij basic en onopvallend uiterlijk, maar we weten allemaal dat schijn bedriegt. We hebben het hier over echte ""Big Bore""-cilinderlay-out is niet gebaseerd op een aangepast standaardmodel dat opengefreesd werd om een grotere boring te creëren, maar vanaf het begin ontworpen als een Big Bore, met bijpassende transferpoorten en een overbrugde uitlaatpoort die groot genoeg is om de overmatige prestaties te ondersteunen. De BigRacing-cilinders maken indruk met installatiegemak, uitstekende prestaties en hoge betrouwbaarheid. - Installatie is zeer eenvoudig, carterfrezen of andere modificaties zijn niet nodig. Squish-speling is vooraf ingesteld op een waarde die is geoptimaliseerd voor het betreffende motortype. - In termen van output kloppen de BigRacing-cilinders het uit de marge: Maar liefst 23pk en 13Nm is gemeten op een P4-testbank met een standaardopstelling (24 mm carburateur, originele ontsteking, race-uitlaat enz.). - Poorttimings zijn relatief laag, het koelsysteemvolume is vrij groot en de zuiger is een Vertex-zuiger van topkwaliteit. Al deze factoren dragen bij aan de hoge betrouwbaarheid en robuustheid van de cilinder, op voorwaarde dat de afstelling en afstelling passend zijn. Cilinderinhoud is 77cc (50 mm zuiger) en is daarom niet straatlegaal (in veel landen). We raden sterk een versterkte krukas met standaard slag aan. Het exterieur is een replica van de originele cilinder met een 49cc stempel; maak je geen zorgen, dit is zeker een 77cc cilinder! Opmerking: we raden aan om "lange" cilinderkopmoeren te gebruiken om het juiste aanhaalmoment te bereiken bij het aandraaien van de bouten.
Let op: Voor de montage van deze cilinderkit dient u langere draadeinden (M7x120mm) te gebruiken. Artikelnummer 475915.
Passend op Derbi en Gilera met euro 2 / NT / EBE blok
Tip: Wanneer je wijzigingen doorvoert aan het motorische gedeelte van je brommer controleer dan altijd je afstelling. Wij hebben hiervoor een handige handleiding.
Cilinder 77cc Stage6 Big Racing Aluminium – Derbi en Gilera (EBE, EBS)
248,99
Direct leverbaar
Verzending binnen 1 werkdag
✓ Klantwaardering 9.5/10
✓ Gratis verzending vanaf €100,- | € 150,-
✓ Verzending en levering ook op zaterdag met PostNL
✓ 14 dagen bedenktijd
✓ Professioneel advies en goede klantenservice
✓ Achteraf betalen met Klarna of in 3 termijnen met In3
Stage 6 Cilinder Kit Big Racing 77cc voor Derbi Euro 2. De cilinderkit bevat: 77cc cilinder, aluminium, 50 mm boring, met 5 transferpoorten en 32 mm gebrugde uitlaatpoort 1-ring Vertex-zuiger, d. 50 mm hoge compressie cilinderkop, monobloc, aluminium pakkingset (bodem- en koppakkingen) De cilinder is ontwikkeld in nauwe samenwerking met de experts van MXS Racing; door te profiteren van hun aanzienlijke ervaring met schakelbrommers en te putten uit hun eigen uitgebreide technische knowhow, was Stage 6 in staat om een zeer overtuigende nieuwe tuningcilinder te ontwerpen. De cilinder heeft een vrij basic en onopvallend uiterlijk, maar we weten allemaal dat schijn bedriegt. We hebben het hier over echte ""Big Bore""-cilinderlay-out is niet gebaseerd op een aangepast standaardmodel dat opengefreesd werd om een grotere boring te creëren, maar vanaf het begin ontworpen als een Big Bore, met bijpassende transferpoorten en een overbrugde uitlaatpoort die groot genoeg is om de overmatige prestaties te ondersteunen. De BigRacing-cilinders maken indruk met installatiegemak, uitstekende prestaties en hoge betrouwbaarheid. - Installatie is zeer eenvoudig, carterfrezen of andere modificaties zijn niet nodig. Squish-speling is vooraf ingesteld op een waarde die is geoptimaliseerd voor het betreffende motortype. - In termen van output kloppen de BigRacing-cilinders het uit de marge: Maar liefst 23pk en 13Nm is gemeten op een P4-testbank met een standaardopstelling (24 mm carburateur, originele ontsteking, race-uitlaat enz.). - Poorttimings zijn relatief laag, het koelsysteemvolume is vrij groot en de zuiger is een Vertex-zuiger van topkwaliteit. Al deze factoren dragen bij aan de hoge betrouwbaarheid en robuustheid van de cilinder, op voorwaarde dat de afstelling en afstelling passend zijn. Cilinderinhoud is 77cc (50 mm zuiger) en is daarom niet straatlegaal (in veel landen). We raden sterk een versterkte krukas met standaard slag aan. Het exterieur is een replica van de originele cilinder met een 49cc stempel; maak je geen zorgen, dit is zeker een 77cc cilinder! Opmerking: we raden aan om "lange" cilinderkopmoeren te gebruiken om het juiste aanhaalmoment te bereiken bij het aandraaien van de bouten.
Let op: Voor de montage van deze cilinderkit dient u langere draadeinden (M7x120mm) te gebruiken. Artikelnummer 475915.
Passend op Derbi en Gilera met euro 2 / NT / EBE blok
Tip: Wanneer je wijzigingen doorvoert aan het motorische gedeelte van je brommer controleer dan altijd je afstelling. Wij hebben hiervoor een handige handleiding.