De webshop voor al je schakelbrommer- en scooteronderdelen

EZrider.nl - Parts for your ride

WINKELWAGEN
 0,00
0
 0,00
0

Veelgestelde vragen

EZrider heeft veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Bekijk of jouw vraag hiertussen staat. Staat je vraag hier niet tussen en wil je graag een antwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzenden en retourneren

Wat zijn jullie verzendtijden?

Op de productpagina vind je altijd de verzendtermijn van elk artikel. Alle informatie over onze verzendtijden lees je hier.

Wat zijn de verzendkosten?

€6,95 voor bestellingen onder €100,- in Nederland en België.

Bestellingen boven de €100,- worden gratis verzonden in Nederland en België.
Meer informatie over verzenden vind je hier.

Met welke bezorgdienst verzenden jullie?

Wij verzenden al onze pakketten met PostNL en GLS.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Op de productpagina vind je altijd de verzendtermijn van elk artikel. Op het moment dat wij jouw bestelling verzenden ontvang je per mail een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Track & Trace zegt dat mijn pakket is bezorgd maar ik heb nog niks ontvangen?

Het komt helaas wel eens voor dat PostNL meld dat een pakket geleverd is terwijl dat niet het geval is. In alle gevallen zien we dan dat het pakketje binnen 3 werkdagen alsnog geleverd wordt. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil één of meerdere artikelen retourneren. Hoe doe ik dat?

Lees hier alles over het retourneren bij EZrider.

Product of bestelling

Ik heb een vraag over een product. Wat kan ik doen?

Wij doen ons uiterste best om producten te voorzien van veel en juiste informatie. Mocht je toch nog een vraag hebben over een artikel dan kun je deze stellen aan onze klantenservice.

Wanneer is het product weer op voorraad?

Voor ons is het lastig aan te geven wanneer artikelen weer op voorraad komen. Gelukkig kun je je op de productpagina gemakkelijk inschrijven zodat je een mailtje ontvangt wanneer het artikel weer op voorraad is.

Hoe vind ik de juiste onderdelen voor mijn voertuig?

Met behulp van onze handige onderdelenzoeker kun je – door jouw type brommer in te voeren – alleen passende onderdelen zien.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?

Wij versturen de bestelbevestiging altijd per mail. Controleer of je het juiste mailadres hebt ingevuld bij je bestelling en/of controleer of de bevestigingsmail niet in je spambox is beland.Nog steeds geen bevestiging gehad? Neem contact op met onze klantenservice.

Hoe kom ik aan een factuur van mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een account aan hebt gemaakt vind je van elke bestelling een factuur in jouw accountdashboard. Geen account aangemaakt? Vraag onze klantenservice om de factuur.

Kan ik artikelen aan mijn bestelling toevoegen?

Wanneer je nog geen verzendbevestiging van ons hebt ontvangen is het meestal mogelijk om nog artikelen toe te voegen aan je bestelling. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je nog geen verzendbevestiging van ons hebt ontvangen is het meestal mogelijk om je bestelling (of een deel hiervan) te annuleren. Neem in dat geval z.s.m. contact op met onze klantenservice.

Technisch

Hoe moet ik mijn schakelbrommer afstellen?

Om je met deze vraag te helpen hebben we een uitgebreide handleiding geschreven die jou alle uitleg geeft om zelf je brommer opnieuw af te kunnen stellen. de handleiding vind je hier.

Doen jullie aan onderhoud, reparatie of tuning van schakelbrommers?

Nee. Wij zijn gestopt met onze sleutelwerkzaamheden om ons volledig te focussen op de online winkel. EZrider heeft wel jarenlange ervaring met het sleutelen aan schakelbrommers en kan daarom goed helpen bij technische vragen.

Algemeen

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken door een bericht te sturen via ons contactformulier. Wil je graag telefonisch contact? Dan kun je een terugbelverzoek indienen. Contact opnemen doe je via onze klantenservicepagina. Ook kun je direct mailen naar info@ezrider.nl. Wij doen ons best om binnen één werkdag te reageren.

Waarom zijn jullie niet telefonisch bereikbaar?

Voor ons is het efficiënter om de meeste vragen per mail te beantwoorden. Zo kunnen we nog sneller iedereen van een antwoord voorzien. Wil je toch graag telefonisch contact? Dan kun je een terugbelverzoek indienen. Dit kan via onze klantenservicepagina.

Hebben jullie ook een winkel of bezoekadres?

EZrider doet uitsluitend aan online verkoop. Wij hebben dus geen fysieke winkel of bezoekadres.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Bij EZrider kun je betalen met een van de volgende betaalmethodes: iDEAL, Paypal, Bancontact, Klarna, In3 en SEPA overboeking.

    JE WINKELWAGEN
    Lege winkelwagen
      Verzendkosten berekenen
      Kortingscode toepassen
        Questionmark icon Heb je een vraag?